vrijdag 10 februari 2012

En alweer is er een nieuwe bas in oude jassen (februari 2012)

Heerlijk vind ik het (Wietze) om terug te zijn in het koor Volver dat vorig jaar uit de Medeklinkers is ontstaan.
En prettig dat we met een behoorlijk aantal bassen zingen want ik merk dat het even hard werken is om het nivo te bereiken dat de andere koorleden de afgelopen maanden (inclusief een werkweekend) hebben weten op te bouwen. Ik doe er alles aan om ook alle repetities mee te maken al weet ik dat er enkele helaas niet in mijn agenda passen.  De sfeer van Volver is enorm stimulerend en vol energie; en dat zal voor een belangrijk deel komen door de muzikaal zo inspirerende Argentijnse arrangementen van onze dirigent Gerard Schoren. Toch is ook de grote schare sopranen en alten altijd goed voor Zuid-Amerikaanse opwarmers.

Kortom: onderstaand hoofd zul je regelmatig tussen de bassen aantreffen:

2 opmerkingen:

  1. Deze bas werd gezocht. Goed dat de beelden nu zijn vrijgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk heer Blom. Bij je reactie zie ik een fraaie foto in een blauw shirt maar bij je verhaal zou deze ook goed staan.
    Omdat mijn verhaal niet bovenaan hoeft te staan heb ik deze door het veranderen van de datum naar beneden verschoven zodat de koorinfo weer als eerste verschijnt.

    BeantwoordenVerwijderen